Bra dag

Idag är det en mycket bra dag. Känner att hela världen går med mig.
Har visserligen apmycket att göra i skolan, men jag orkar inte bry mig. Det är lugnt, det ordnar sig (som den värmlänning jag är). Jag har alla julklappar kvar att köpa, men jag tänkte alldeles strax gå ut på Säffles gator och leta lite i affärerna vi har här, sedan ska troligen jag och Johannapanna åka till Karlstad på typ fredag.
Jag känner att det inte är hela världen att Johan ligger i lumpen och att jag går runt och saknar honom som en sate nu när han inte får ha mobilen på hela veckan. Tänk bara vad underbart när man väl träffas igen då... Dock en aning frustrerande att han gör någon ashård övning och jag går runt och funderar på hur han mår och vad han gör, men får leva utan svar. Men det går nog skitbra!

Nu ska jag hjälpa Emma att leta Canada Goose jackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--