Bildresumé Öppet hus

Halleluja. Äntlligen har min blogg slutat vara så otroligt vrång och låtit mig ladda upp lite bilder. Otroligt shysst av den, tycker jag. Så här får ni en väldigt, väldigt kort bildresumé från i lördags (orkade inte ladda upp mer bilder, jag är en otroligt upptagen och viktig person... ehrm).

Plingman
Så här skitglad var Ingman i början av dagen. Han är ju inte så smart, så Karin fick hjälpa honom med släktforskningen..
Caroline i fik
Här står Caroline i vårat otroligt braiga café som vi hade.
S,D,T
Här håller sång, dans & teater gruppen på och leker pingviner....
Mongos
Ingman och jag är supersexiga när vi släktforskar.

Johannapanna
Johanna besökte vårat släktforskeri där hon mest lipade... trevlig flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--