Egentligen



Skulle egentligen ha parvlat mig upp klockan 07.00 imorse. Skulle egentligen ha klätt på mig, ätit frukost och därefter satt mig i bilen och åkt till Skutberget med mamma. Skulle egentligen ha gått runt och väntat på att klockan skulle bli halv tolv och jag skulle egentligen ha börjat mitt arbetspass då.
Men så blev det inte...

När jag hade tryckt på snooze knappen ett ex antal gånger kikade hon in med huvudet bakom dörren och sa att jag kunde somna om. Jag skulle inte jobba idag. Det är ingen som vill köpa glass när det regnar.
Lyxigt nog så är min mamma chef över min chef. Så mamma hade ringt till Sofia (min chef) och frågat i mina vägnar om glasskiosken verkligen skulle öppna. Sofia hade sagt att jag skulle somna om.

Så, blir det ännu en spännande dag med att göra ingenting?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Skönt att sova.. :)

2008-08-07 @ 11:25:34
URL: http://doftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--