Fjortis-block

Vad skönt!
Nu har jag gjort min sista dag på jobbet, vilket känns skönt.
Måste vila upp mig ordentligt tills på torsdag när skolan börjar så att förkyldningen hinner bli väck. Jag och Johan har hamnat i en ond cirkel. Han började vara förkyld, han smittade mig och när han blev på bättringsvägen smittade jag honom och vice versa. Därför måste vi nog ses så lite som möjligt. Men läpparna har sina pussbehov! ;)



Jag lääängtar tills på torsdag när skolan drar igång och man får lite struktur på vardagen. Längtar efter att få börja fylla i mina vackra, rosa kollegieblock med hjärtan på. Nästan fjortisvarning med sådana block, men de var så mycket sötare än vanliga, gråa.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kör också på sådana block! ;)

2008-08-20 @ 13:10:17
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--