Frisörers längdperspektiv?

Oj, vilka hektiska dagar jag har. Info om detta hektiska liv kommer när jag har fått gråtit ut i soffan framför SATC.

Var och klippte mig idag. Jag var ganska nervös, för håret var superslitet men jag ville ha kvar längden för allt i världen. Jag satte mig i frisörstolen, och hon frågade
- Och hur vill du ha det då?
- Långt! Ta så lite som möjligt, fast jag vill att det ska se fräscht ut. svarade jag.
- Okej, men då tar vi nog en centimeter.
- Wow! Bara en centimeter? Ja, säger du det så.
Jag var imponerad och glad över att hon förstod mina behov så bra. Lycklig fick jag mitt hår tvättat.

Nu sitter jag och undrar hur fan blev en centimeter fem centimeter? Frisörers längdperspektiv förstår jag mig inte på. Jag är sur. Som bara fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--