Hösten kryper sig på

Nu är hösten på ingång.
Känner ni hur det känns?
Ser ni hur det ser ut?

Idag är det sista dagen på sommarlovet. Det känns nästan lite magiskt, man måste vårda den väl. Ändock sitter jag bara här i soffan och glor på OS och vet inte riktigt om jag kommer orka göra någonting mer drastiskt under hela dagen eftersom jag är tokförkyld.
Men nu är det snart höst.
Det gör inte mig så mycket, egentligen. Jag gillar övergångar och nya grejer.
Hösten kanske har något magiskt med sig?



Ser ni alla de gula löven? Tog denna bilden för cirka en halvtimme sedan ut på våran björk.


Att det regnar non-stop är också det ett gott tecken på att hösten inte är allt för långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--