Resfeber

Vi var så trötta efter allt vårat stress i fredags, så vi var bara hos Ida under kvällen och åkte sedan hem. Det var skönt!

Nu ringde nyss Patricia och gjorde min dag. Blev överlycklig över att få höra hennes röst då hon har varit i Tunisien i en vecka, och jag ska till Irland imorgon. Trodde att hon skulle komma hem i natt o därmed inte få träffa henne förens till helgen när jag kommer hem. Men nu ska jag och Johan åka till henne och Marcus om en stund.

Jag har lite resfeber. Är lite nervös. Tänk om planet kraschar? Tänk om någon elak irländare typ bombar ner vandrarhemmet och vi dör?
Huuh.
Bloggen följer med i den mån den kan. Det finns tydligen datorer man kan låna/hyra, så isf gör jag det! :)

Ireland, here sp3 come!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det så bäst du kan nu så hoppas jag att jag får höra ifrån dig när du kommer hem. Och det är lugnt, planet kommer inte krascha och vandrarhemmet ska inte bombas. :D För då ska jag personligen slå ner den som gör det! :D

2008-09-01 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--