Schampoot som kostade

Jag gillar mitt hår väldigt mycket. Att skämma bort det är härligt. Därför köper jag lite dyrare frisör schampoo, närmare bestämt Matrix.
Nu så är mitt schampoo o balsam nästan slut, så jag tänkte åka iväg till salongen där jag klipper mig för att köpa nytt. De hade ingenting av mitt vanliga kvar, så jag provade på någonting nytt. Jag slängde även med en spray som skydd för plattången eftersom det också är slut.
10% rabatt hade jag på köpet också.
Jättebra! tänkte jag belåtet.

- 588 kronor blir det då, sa Diana (frisören).
Då knöt det sig i magen på mig. 600 jävla spänn för hårprodukter, med 10% rabatt! Jag betalade, och gick sedan ut och räknade på mobilen. Summan stämde inte alls överrens med den jag betalat.
Så jag gick in igen o frågade Diana hur mycket schampoot o balsamet egentligen hade kostat. Och vi kom överrens om att det var fel. Så jag fick 180 kronor tillbaka, och min mage mådde mycket bättre.

Arma mig, att någon försöker lura mig på det viset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--