Skolstart

Jag är lite spänd och förväntansfull inför morgondagen.
Det ska bli roligt att börja skolan igen. Härligt att träffa alla klasskompisar, lärare och givetvis hälsa Caroline välkommen till klassen. Härligt att få skåpnyckel, göra ett försök att lägga alla böcker i ordning o reda (fastän jag vet att det är en ren röra om mindre än en vecka).
Nej, jag tycker bara att det ska bli kul att komma igång med vardagen igen!


Alla grejor som jag har inhandlat inför skolstarten.


Mitt supersöta pennskrin!

Kommentarer
Postat av: Denise

okej:P

2008-08-20 @ 22:45:25
URL: http://finastt.blogg.se/
Postat av: caroline

det gjorde du så bra så! :)

2008-08-21 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--