En liten mini-julafton

Idag hade vi en mini julafton hemma hos Line. Vi satt och åt julskinksmackor och skumtomtar och pratade hejvilt. Sedan så bytte vi julklappar också! Personligen så tyckte jag att Johannas var helt klart snyggast...


Johanna fick asfula kläder av oss. En stickad tubtopp samt ett par vedervärdigt fula byxor som jag inte ens vet vilket slags tyg de var i? Typ filt...?


Fast Johanna var glad ändå! Hon har nog blivit ganska van vid att vi ger henne fula kläder efter hennes
födelsedag. Men hon fick faktiskt en sjal och en ram med ett foto på oss tre i med!


Jag fick en snopp i vitt choklad. Den är säkert helmumsig!

BILD RADERAD
Line fick en väska som hon har spanat in sedan länge. Plus ett litet nagellack också.


Så här snygg var Johanna i sin julklapp!


Vilken härlig rumpa hon fick i de där byxorna. Mwahahha.

Kommentarer
Postat av: line

jag ber dig snällt och vänligt att ta bort den bilden på mig , den får mig bara att må dåliigt :O dubbelhaka hej!



ni är underbara:)

2008-12-19 @ 21:34:52
URL: http://linepiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--