Världens snyggaste pojkvän

Igår var jag och Johantoan i Karlstad där han handlade födelsedagspresent till mig, och nu är jag jätte nyfiken på vad det är för någonting! Jag köpte ett par örhängen och en söt liten mössa. Sen åkte vi till Max o käka hamburgare och en stor, fet tiger där försökte pracka på oss en jävla massa ballonger. Vi sprang för livet. Men vi hann äta upp hamburgarna först!

Sen åkte vi ut till Johans stuga i Tveta och jag gick mest runt o gapade och sa att jag ville bo där. Han fick lova mig att köpa ett nästan likadant hus till mig när vi blir vuxna människor och gifter oss. Mwaha.
Sen gick vi ner till bryggan och la oss och pussades. Det var is i vattnet och dyngkallt, men det behöver vi inte bry oss om!


Älskling
Jag förstår om ni blir avundsjuka för att jag har världens snyggaste pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--