Biohäng

Nu har jag ägnat hela franskalektionen till att surfa runt på internet. Känns tokigt ambitiöst, inte. Men för att vara riktigt ärlig (...och för att känna mig lite duktig) så måste jag faktiskt nämna att jag redan har gjort det som jag ska göra.
Då är det väl helt okej att slappa lite inne i den ljuva cybervärlden?
Tack!

236176-321Jag har konstaterat att jag hemskt gärna vill se den romantiska filmen "Försoning" som fick pris för bästa film på årets Golden Globe "gala" (om man nu kan kalla det för gala). Keira Knightley är med i den, och i princip alla filmer mer Keira är otroligt sevärda - så måste ju även denna vara det.
Jag drar den slutsatsen, all by myself. Det ska ju också vara en otrooooligt (tänk er det där otroooooligt som en gammal överklass kärring säger när hon skvallrar om grannarna, = uppspärrade ögon, plutande mun och smackande tunga) romantisk film. Och jag är en sucker för romantiska filmer.
Jag känner dock att jag inte kan ränna runt på mer biosalonger nu. Har varit på tre filmer de senaste två veckorna, det varslar om lite för mycket bioaktivitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--