Nörd-Catrine

Idag var det en ganska kul dag, tyckte jag.

På rättskunskapen fick vi tillbaka proven och jag hade endast fyra ynka små fel av 60 poäng. Då blev jag nöjd. Herr Peter Svensson sa också att om jag fortsätter så här får jag mvg i kursen, vilket känns extremt bra.

Jag var hos Peter (en annan Peter, min favorit-lärar Peter!) och bad att få se mitt religionsprov om judendomen som han äääntligen rättat! Där hade jag ett fel på g-frågorna och fick mvg på vg/mvg delen. Så jag var väldigt nöjd där med.
Ännu nöjdare var jag när jag klådde Sandra (mwahahahha). Sandra är nämligen en jäkligt smart jäkel och jag tävlar alltid med henne i smyg, fastän hon inte vet om det. Jag vet, egentligen ska man bara jämföra sig med sig själv och blablabla.
Men när man är bättre än klassens smartaste tjej för en gångs skull, ja då får man skryta tycker jag! ;D


 


Jag kommer nog förvändlas till en riktig toknörd i utseendet också snart. Rött hår med flätor, runda glasögon, fräknar, räls och bara gröna kläder. Så ser en nörd ut i mina ögon!
Ser jag inte smart ut i Blomqvist glasögon!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--