Dålig dag?

Skit & skit.
Idag har det inte varit en bra dag.
Vaknade på dåligt humör, gick till skolan och fick reda på ett uruselt betyg på min samhällsinlämning (jag vill ha mvg i samhäll), sov igenom hela historian, fattade ingenting på samhällen och fick panik för våran c-uppsats i engelska ska in om fem veckor.
Som grädde på moset skrev jag ett fett IG på matteprovet idag också.
Halleluja.

Får hoppas Johan klarar av att göra mig glad igen, bio ikväll! :)


Karin & (eh) Ingman efter matteprovet. Det gick lika dåligt för dem som för mig, men de var söta o glada för det! :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

wow, första gången som catrine får ig? :D

2008-10-03 @ 16:34:16
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--