Jag har för mycket cardigans

I augusti någon gång så gjorde jag en rejäl garderobsrensning. Jag förflyttade alla mina cardigans från galgar till hyllor eftersom jag hade konstaterat att många av tröjorna blev så konstiga i axlarna efter att ha hängt på galgen ett tag.

När jag hade lagt alla mina cardigans på hyllor konstaterade jag att jag hade extremt lite av detta klädesplagg. Så jag bestämde mig för att flera skulle införskaffas.
Nu, två månader senare så har jag ett annat problem. Hyllorna börjar ta slut och alla mina cardigans och hoods svämmar över på dessa hyllor. Man får liksom trycka in dom för att dom ska få plats där inne bland röran.
Jag har alltså köpt på tok för många cardigans! Det värsta är att en stor mängd av dem ligger nere i tvätten också, och när de är tvättade och strukna vet jag inte vad jag ska göra eftersom de inte får plats i garderoben.

Funderar starkt på att invardera mammas och pappas gamla garderob på ovanvåningen där alla mina sommarkläder för nuvarande hänger...

Ett typiskt i-landsproblem.


problematik.

Kommentarer
Postat av: pämäli

haha detta problem har jag oxå, men ändå har jag två hem att sprida ut mina kläder på xD snälla, kom på en smart lösning! (utan att man behöver göra sig av med kläderna ;O)

2008-10-30 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--