70-talist håret

Idag tog vi skolkort i skolan.
Ve och fasa.

När jag var liten brukade jag tycka att det var roligt, men detta har på senare år förändrats drastiskt. Jag lockade mitt hår i morse, och när jag lämnade huset så såg det okej ut, men senare på dagen så uppträdde det som 70-tals hår med inramt ansikte.
Så jag ser ut som en 70talist på skolkortet. Fyttifan.
Me not like.



Igår så var vi givetvis tvungna att träna lite på att ta skolkort. Då såg ju mitt hår någorlunda bra ut iaf.
Suck.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, jag såg att din kompis tagit körkort på I-center. :) Vet du om den körskolan är bra? :) Har hört en del dåliga rykten därifrån och är synd, tänkte välja den :(



Sött foto förresten :)

2008-09-15 @ 00:02:12
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--