Åmål med dess bokhandel

En annan visit vi gjorde med bilen förut var till Åmål!
Mamma och pappa behövde köpa mat o vin, så då tyckte de att det var mycket lättvindigare att åka till Åmål och göra det hela istället för att försöka undslippa all trängsel som är i Säffle nu under marten.
I Åmål har de en bokhandel, vilket är någonting som vi numera inte har i Säffle. Den lade nämligen ner i våras. Skitdumt, tycker jag eftersom det jag gillar att handla mest är böcker nästefter kläder/smink.
Så väl där sprang jag in på bokhandeln och köpte mig Martha Bonniers "Fashionista". Wiie, har velat haft den jätte länge men aldrig tagit tillfället i akt.


man fick en sådan här supersöt påse att springa runt med boken i! :)


lyxig känsla...




Nej, nu ska jag pysa bort till Ingman tillsammans med Karin och Sandra, där det ska vara lite (med betoning på lite) förfest. Sen drar vi vidare till Harry och äter något gott och sedan vet jag inte riktigt vart vi tar vägen. Kanske stannar vi där, kanske drar vi någon annanstans.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--