Den gigantiska scarfen


stooor scarf!

Idag så hämtade vi ett ett paket från H&M. Där i låg det bland annat en scarf som jag beställt efter.
Entusiastisk tog jag upp scarfen ur påsen som den kommer i och vecklar ut den. Då blev jag smått förbryllad och undrade om de möjligtvis hade skickat fel och sänt mig en tunn filt istället.
Efter att jag vikt den fram och tillbaka några gånger så konstaterade jag nog att det var en scarf ändå.

... men om jag har på mig den någon gång, och någon känner för en picknick så går jag runt och bär på en alldeles egen filt runt halsen som vi kan använda! :)


  
hahha, man kan använda den som klänning annars, konstaterade jag.
det ser lite kul ut  med den scarfen till den tröjan - jag ska inte gå ut så någon gång, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--