"du ser sjuk ut"


ser jag så sjuk ut?


Innan jag skulle gå hem så gick jag förbi Patriks, min mentors klassrum.
Jag ställde mig vid dörrposten och bad honom komma. Patrik är en sådan där lärare som skämtar lite överdrivet mycket ibland. Enligt honom så har jag till exempel damp.
Hur som helst.
Patrik: - Vad är det? en smått oroad min.
Jag: - Jag tänkte sjukanmäla mig till dig...
Patrik: - Ja, du är inte riktigt kry va? Du ser sjuk ut.
Det roliga var att han nu var i det tillståndet då han inte skämtade, men vilken pik den jäveln lade in.
Hmpf. Så säger man väl inte ?? :P

(jag tycker förresten om kola. det var det jag tänkte skriva om först, därav att jag äter kola på bilden)

Kommentarer
Postat av: bitte

nej det tycker jag inte=)

2008-09-18 @ 12:12:11
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Charlotte

men blek oså? :D:D:D:D

2008-09-18 @ 15:10:50
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--