Ett litet hej

Sitter nu pa vandrarhemmet och forsoker hinna med sa mycket som mojligt pa internet under lite tid.
Inget msn, och ingen USB-lasare sa jag far inte in nagra foton. :(

Igar sa akte vi mest hela tiden. Akte buss till GBG, flog till Dublin o akte darefter buss till Belfast. Val framme sa fraschade vi upp oss o gick sedan ut och at. Sedan var det puben som gallde! Alla var dock svintrotta sa vi var fort tillbaka pa vandrarhemmet dar vi stenslocknade.

Idag har vi knatat runt o tittat pa lite muralmalningar (malningar som protestanter/katoliker malat i protest mot den andre parten), sedan pa en skitlaskig kyrkogard och darefter var det shopping som gallde!
Nu ar alla aptrotta, igen, sa vi ska laga egen mat o sedan slappa.
Kommer troligen somna fort idag igen.

Om jag far tid, uppdaterar jag mera imorgon.
Saknar alla dar hemma snuskigt mycket, men nu ar det bara 3 dagar kvar tills jag ar hemma! :)

(om jag overlever flyget...)

Kommentarer
Postat av: line

SAAAAKNAR diiiig :(:(:(

2008-09-02 @ 21:27:44
URL: http://linepiine.blogg.se/
Postat av: Charlotte

JAG SAKNAR DIG, VÄRLDENS BÄSTA SYSTER :'(

2008-09-02 @ 22:22:59
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--