Hemma igen

Nu är jag hemma i Säffle och mitt rum igen. Känns underbart.
Man måste åka till andra platser än sitt eget ibland för att uppskatta det som man har. Jag är numera tokförtjust i vårat svenska vatten som rinner i kranarna, det innehåller inget klor!

På onsdagen så åkte vi en guidad tur runt om i Ulster och tittade på diverse saker. Giants causeway och Londonderry där Bloody Sunday utspelade sig, bland annat.
Sedan gick vi ut på puben! Där var det livat som få.

Eftersom vi varit på puben på onsdagen var vi inte alltför pigga på torsdagen när vi skulle till parlamentet och vara seriösa elever. Det var knäpptyst och ingen hade en endaste fråga till partirepresentanterna. Pinsamt.

(det tog tre timmar att ladda upp alla bilder på bilddagboken, därför orkar jag inte ladda upp dem igen, så ni får gå in dit och kika! :)



Kommentarer
Postat av: HELENAAS

var med och rösta i min outfittävling =)

2008-09-07 @ 17:42:55
URL: http://helenaas.se
Postat av: snipp

HAHAH EMMA GUMTER:) OLALAL snygg min

2008-09-14 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--