Internet löst

Vårat internet har varit dött sedan i fredagskväll. Jag har faktiskt inte blivit tokig. Det har mer varit skönt.

I fredags så hade jag och Johan en riktig myskväll i hans säng. Filmtittandes och pussande. Mumsfilibabba.

Lördagsdagen spenderades i Karlstad där Johan köpte nya hockeyklubbor, och jag införskaffade mig två nya tröjor! Wie, jätte glad för jag tycker mycket om dem.
På kvällen drog jag och Johanna till André. Där upplevde jag en sådan där fylla som bara tonåringar får ha.
Det dracks cider, vin, öl och shots. Väldigt rund under fötterna staplade hela sällskapet till Harrys vid halv tolv. Där var det egentligen tjugo årsgräns, men alla tre som bara var 18 kom in ändå. Hähä.
Där var Johan, och för första gången under vårat förhållande dansade vi tillsammans på dansgolvet.
Det dracks drinkar.
Bakfickan möte avrundade kvällen innan det var sängdags.

  
Johanna & några av Andrés broschas göteborgs kompisar.
Klämkäckt så att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--