me, myself & i


Ibland måste man vara lite ego.
Jag tror att för att älska andra, så måste du först lära dig att älska dig själv. Sedan kan du givetvis bli flyförbannad på dig själv precis som om du skulle bli flyförbannad på någon annan du älskar.

Idag fick jag lite egokick när jag satt och väntade på att samhällen skulle dra igång, och tog upp kameran och fotade loss på mig själv.
Mwaha, tur att det bara var Karin i närheten - annars kunde det ha blivit pinsamt!


     
här får ni beskåda resultatet.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

man ser rakt in din näsa på två bilder.

tröjan var väldigt fin föresten :D

2008-09-10 @ 15:18:00
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--