Nattens händelser

Gårdagen blev faktiskt riktigt rolig ändå.
Var först på förfest hos Line och där var det väl så-där kul. Några tjejer som var en aning för fulla, och det var ganska mycket skrikande. Vid klockan tio i tio kom vi som var över arton på att vi var tvungna att sticka till Harrys för vi var snåla o ville inte betala inträde plus att det egentligen är 20 på lördagar...
Så hej och hå vad vi sprang! Vi lämnade kvar alla de andra hemma hos Line och kutade bort till Harrys - och vi hann! Då vart vi glada och nöjda.
Jag, Johanna o Line gick däremot ifrån Harrys vid tolv, för det var för mycket folk där. Det var inte ens kul. En skitlång kö var det utanför också, så när vi gick släppte vi in Linda istället. Då blev hon nog glad ;)
Vi knatade bort till McDonalds och satt där o gottade oss lite.
Sedan tvingade jag Johan o Keno o följa mig hem.
Voilá, det var den kvällen det.
... men det var kul!



hemma hos line.. det ser inte riktigt ut som om line förstår vad danijela och li menar... :P



Mikaela och Johanna! :) Söta som få.



Supersuddig bild på Madde & mig!



På Harrys! Vi invigde dansgolvet alldeles själva.



Danijela ler jätte sött och Li försöker få i sig så mycket sugrör som möjligt. Mwahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--