Nytto-dag

Idag har jag haft lite av en nytto-dag. Då menar jag inte i matväg, motionsväg eller pluggväg.
Utan i hushållsväg!

Jag har röjt undan lite på mitt rum, så numera ser man golvet igen. Jag har strukit kläder och rensat bort alla sommarkläder till den andra garderoben. Mamma & jag slängde ihop en äppelpaj (idag igen!). Samt att jag och mamma tvättar kläder för fulla muggar.
Det är lite skönt att få göra sådana grejer.
Jag känner mig så duktig då.

(visserligen har jag inte pluggat någonting, men det behöver vi inte nämna)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

och den nyttiga dagen avslutades med en onyttig, ÄPPELPAJ! :D:D

2008-09-22 @ 09:57:14
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--