Pappa blir snart vuxen

Det andra födelsedagsbarnet idag var min egen käre far. Idag är det bara fem år kvar tills han blir vuxen på riktigt!
Så vi var ute och flängde efter en lämplig födesledagspresent under eftermiddagen. Vi är sådana i familjen Andersson. Vi är ute i sista sekund. Det hatar jag.
Enligt mig så ska det ligga tankegång och kärlek bakom en present!
Hur som helst så fick han lite kläder av familjen, och av mig och Johan fick han satinlakan! Jag är noga med min säng, och har enbart satinlakan. Pappa brukar alltid avundas mina lakan, men han anser aldrig att han ska skämma bort sig själv med det. Men nu blev det ändring på det!

Mysig tre rätters middag med familjen blev det också!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--