Röda löv

Idag när jag gick hem från skolan så insåg jag att det låg fullt med röda löv utspridda över träbron.
Det var vackert och sorgligt, tyckte jag. Vackert tack vare den röda färgens intensitet samt sorgligt för att nu är sommaren faktiskt förbi på riktigt. Hur fantastiskt jag än försöker intala mig själv att det är, så är det lite sorgligt.
Men jag tycker det är lite tråkigt att alla de röda löven faller så fort från träden. Jag tycker att de skulle kunna få hänga där i träden lite längre, dansa i vinden och bara vara vackra.

Nästa gång som löven börjar bli gröna, då tar vi snart studenten...


tänk vad vacker fotot kunde ha blivit om jag hade haft systemkameran med mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla läs mitt inlägg,kopiera o spara på din blogg i ett vädjande försök att stoppa våldet

2008-09-09 @ 17:36:33
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--