Tidig morgon på studiedag

Klockan 07.20 ringde klockan imorse. Mycket tidigt, eftersom vi har studiedag idag!
Därefter käkade jag en apelsin, drog på mig träningskläder och powerwalkade bort till Line. Sedan drog vi en svängom runt om i Säffle. Mycket skönt att påbörja dagen så! :)
Så nu sitter jag här nyduschad och ska strax börja sminka mig lite. Martenshelgen nu, så det är fullt med grejer som händer på stan. Ska möta upp Line lite senare, men hon går med familjen just nu och då vill inte jag komma o förstöra mitt upp i allt.
Tror även att man kan få grymma foton under marten, så jag tar med mig systemkameran! :D



Jag & Line förra hösten ungefär. :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh jag vill också på mârten, men jag ska på den där förbaskade filmfestivalen imorgon så jag måste vara kvar i Karlstad. :/ Du får ha så kul, så får du ha lite kul åt mig med. :D

2008-09-26 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--