Tillbaka till pluggandet


en mycket intressant bild på mina stövlar. gick lös med kameran på håltimmen.

Nu är jag hemma från skolan och har smält i mig lite äppelpaj som jag och mammsen bakade igår! Gottigt. Kände att jag fick göra det, eftersom jag och Linepine ska dra på Step up sen och träna bort den. (Hur ska jag orka?)

Först och främst så måste jag ta tag i lite skolarbete. Skriva svenska och plugga psykologi. Yuuäk, har haft tre plugg-fria underbara dagar. Men nu är det slut på det roliga.
Smarthet, here I come!



Geografi-nördisarna!


Jonas fick dock inte så mycket gjort eftersom han hela tiden var tvungen att vara smakråd till diverse klänningar åt mig. Men jag tror han tyckte det var lite roligare, faktiskt ;)



Jag muppar loss lite.



Ingman gör... något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--