Välkommen till min garderob

Jag tycker synd om alla tjejer där ute i världen som inte har möjligheten att få vara tillsammans med en sådan underbar och pojkvän som dessutom skämmer bort sin flickvän något kollosalt..

Kommer ni ihåg det här?
Tja, Johan var med när jag provade klänningen, och idag när jag kom hem så låg det ett paket på min säng. På paketet fanns en lapp där det stod att jag hade en pojkvän som älskade mig. Inuti låg...


Hej studentklänning!


Bilden blev inte så bra, för jag var tvungen att ta kort på mig själv eftersom ingen annan hade tid för mig.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad gulligt!

2009-01-31 @ 17:44:47
URL: http://annaerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--