Mjukisbyxorna sprider sig!

Vem vill egentligen plugga engelska när man kan dricka te med världens gosigaste Line? Inte jag, så därför sket jag i det.

En sak som är ganska deprimerande med mig nu för tiden är "mjukisbyx epidemin". När jag har jeans på mig till skolan kan jag inte vänta med att slita av jeansen och hoppa i mjukisbyxorna så fort jag kommer hem. Mest för att jeans är väldigt obekvämt att ha på sig.
Kanske är det inte det att jag trivs väldigt bra i mjukisbyxor, utan mer att jag otrivs väldigt i jeans? För när jag har klänningar eller leggins på mig så uppstår inte alls samma problem.
De två senaste dagarna har jag till och med haft på mig mjukisbyxor när jag umgåtts med Line & Johanna. Är det inte förskräckligt?

För allvarligt, det finns inget fulare än mjukisbyxor...


... till och med när de är så här söta så är de fula!

Kommentarer
Postat av: Marran

Mjukisbyxor kanske inte är snyggt, men det kan se helt ok ut faktiskt :P

2009-03-19 @ 12:50:39
Postat av: Sofia

dom där va ju söta :)

2009-03-19 @ 16:18:07
URL: http://fiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--