Gå upp före klockan åtta?!?

Numera är jag student på Karlstad Universitet där jag pluggar Religionsvetenskap I. En intressant kurs, men ingenting som jag kommer att spinna vidare på i framtiden. Jag läser den mest för att ha någonting att sysselsätta mig med under dagarna (rättare sagt så att jag kan gå runt och ha ångest för att jag inte pluggar varje dag..).

Det är nästan sex mil från min bostad till universitetet. Det går bussar och grejer, men jag är en sådan bekväm (och fattig) ung dam så jag tar ofta bilen.
Imorgon har jag en föreläsning som börjar 08.15, vilket betyder att jag måste gå upp redan 06.00!!! Detta har inte hänt sedan innan jag for iväg till Cypern, och jag ser inte fram emot det. Har spenderat större delen av eftermiddagen och kvällen till att gnälla över detta. Ohja, det är oerhört synd om mig.



På grund av den tidiga morgonen imorgon så måste jag redan gå och lägga mig, då ser jag ut så här. Förskräckt och uschlig!


Kommentarer
Postat av: Caroline

åååh, den pjamasen är så söt! :D har funderat på o klicka hem den från hms hemsida.. är den skön? :)

2009-10-15 @ 15:49:14
Postat av: Svar Caroline

den känns faktiskt mer som mjukiskläder än pyjamas.. lite konstigt att sova i typ leggins, men den är skön. :)

2009-10-15 @ 15:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--