Snö förhoppningar

Fick ett sms imorse klockan åtta från älsklingen: "Det snöar ute!!". Jag sprang upp ur sängen, låste upp ytterdörren och ställde mig och stirrade med mina nyvakna ögon. Jag vet fortfarande inte om det berodde på mina grumliga och trötta ögon, men jag såg ingen snö. Hur länge jag än stod och hur mycket jag än stirrade så var det omöjligt för mig att se det. Det var bara regn.
Så jag gick och la mig igen.

För en timme sedan gick jag upp igen, då regnade det fortfarande. Så jag funderar på att gå o lägga mig i sängen igen, och titta på en film. Får man göra sånt när det regnar ute?



Så här ser det ut utanför fönstret. Isch.


Kommentarer
Postat av: Isa

Nej, det är inte jobbigt att prata med Thomas och så här hemma. Det har jag inga problem med... Men när vi igår mötte främmande barn och föräldrar och det var barn överallt och några barn t.o.m. klättrade på mig och föräldrarna slängde ur sig något snabbt kändes det lite svårt att hänga med så som jag gärna ville. Det föll sig inte lika naturligt som om jag skulle pratat hej vilt om allt mellan himmel och jord på svenska. Men det är väl sånt som ger sig allt eftersom jag träffar dom fler ggr och blir lite mer van.

2009-10-16 @ 12:15:01
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: m

wow, du har börjat blogga igen! det blev inget idol-tittade utan däremot såg jag en jättegullig film som heter "kärlek på menyn" :) vem åkte ut?

2009-10-16 @ 23:51:31
URL: http://taamilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--