Från facebook till blogg

Helt plötsligt har jag fått behov av att uppdatera min facebookstatus ungefär en miljon gånger om dagen. Inte om vidare nödvändiga saker heller, utan bara för att jag vill. Tråkigt nog är jag emot en milon facebookuppdateringar om dagen eftersom jag vill ofta tar bort sådana kontakter själv.

Nu har jag dock kommit till insikten att jag faktiskt har en blogg. Och här får jag ju faktiskt skriva precis vad jag vill, hur många gånger om dagen jag vill och när jag vill. Himlarns bra.

Som förut ville jag berätta för allmänheten på facebook att jag skulle gå till Emma och Anna som en jävla fräsching. Sedan spenderade jag fem minuter med att försöka få en snygg (?) bild där mina mjukisbyxor och sunkiga kläder syntes bra, men misslyckades drastiskt.
Shit, vad jag lägger vikt vid betydelsefulla saker i mitt liv.


Därför får min blogg istället ta del av min misslyckade bild. Varsågod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--