Fördrivande

Hur mumsig är egentligen inte Häagen-Dazs Pralines & Cream!? Kan Catrine Andersson få nog? Nej.

Ikväll blir det utgång! Yippie!! Troligen sommarlovets sista. Snyft. Till Bea till att börja med, sedan är nästa hållplats ett frågetecken som behöver redas ut.

Gjorde sista dagen på jobbet idag. Kändes skönt och konstigt. Alla människor som man har suttit och tölat med när man fördrivit stillastående tid, tänk om man aldrig någonsin pratar med dem igen? Sorgligt.

Har jag något vettigt att säga? Nej. Försöker jag bara fördriva min meningslösa tid? Jaaa!
Suck.
Nu tjatar Johanna på att jag ska börja göra mig i ordning. Redan? Jaja.

Sug på den. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--