Första skoldagen

Första skoldagen avklarad! Men jag skulle inte direkt vilja kalla det för en skoldag, för vi bara satt och packades på med information. Jag kände mig så otroligt oengagerad, så det var läskigt. Jag brydde mig inte för fem öre om det som sades där framme, förutom när de drog igenom schemat. Ska det vara så?

Förhoppningsvis är det bara jag och min hjärna som fortfarande har sommarlov. Men nu får det vara slut på det!


Imorgon ska vi på någon slags studiedag i Trollhättan på SAAB också. Även där kände jag att jag inte kunde bry mig mindre. Bilar. Saab. Är det meningen att jag ska hurra nu?


Våran matsal har omflyttats så att den förtillfället befinner sig på Torget. Vrålmycket folk var där. Hela tiden. Det kanske alltid är så precis när läsåret ska skjutas igång igen på Herrgårn? Vad vet jag? Jag har aldrig varit där första dagen förr...

Kan i alla fall säga att det kändes helmysko över att gå i tvåan, och jag blev riktigt glad över att jag och Sara ska få läsa en kultur kurs i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--