Glassigt

Nu sitter jag här på Skutberget och äter glass. Mumsigt värre.
Egentligen ska jag vara uppe i glassbaren just nu där jag ska slita och stå i. Men smidigt som allting var så ringde Jocke till mig när jag, mamma och Johanna redan installerat oss i bilen och var på väg till Karlstad. Han sade att jag inte behövdes i glassbaren. Suck, var min tanke.
Väl framme på Skutberget bestämde jag och Johanna oss för att vi skulle ta bussen in till stan där vi skulle gå i affärer. Jocke åkte på samma buss, så han ansåg tydligen att inte heller han behövdes i glassbaren.

Inne i Karlstad införskaffade jag mig två par jeans samt ett skärp. Äntligen. Har behövt ett fint skärp länge nu.
Intressant värre?
Nu ska jag sitta här och nörda mig i några minuter till, sedan ska jag nog läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--