Händelsefullt tv-tittande

Tyra BanksEfter det att min käre bror sov över här i söndags (och jag har numera erövrat hans gamla rum) så ligger det en madrass framför tvn där tvrumsbordet egentligen ska stå. Där har jag tillbringat hela min dag! Wunderbart.
Börjar dock känna mig smått uttråkad nu efter att ha legat där i ett ex antal timmar och glott på serie efter serie efter film.
Jag började med den gamla dodingen Titanic, men stängde av den när den romantiska parten var över och skeppet började sjunka (jag klarar inte av det), sedan började jag titta på Scary Movie 4, men kom på mig själv med att jag redan har sett den och tyckte inte vidare mycket om den, så då bytte jag. Då blev det Will & Grace och sedan forsattes det med That's 70's show (finns det någon bättre serie? svar: nej). Sedan tittade jag på Julfritt (tror jag), och sedan på Navy CIS. Sedan tröttande jag.
MYCKET INTRESSANT, inte sant?
Eller inte.
Är det någon som nu förstår hur olidligt tråkigt jag har?

Men efter allt mitt tv-tittande har jag nu bättrat på kunskaperna angående alla de smaskiga tv-serierna som börjar i höst (nu) med splitter nya avsnitt!!
Jag jublade av glädje när jag upptäckte att det går Top Model, redan ikväll! Yahoo!
House börjar nästa tisdag, idol även det (tror jag) och nu går jag bara runt och väntar på Meen in trees.

Visst har jag ett mycket intressant liv? Det består av tv-serier.
Där somnade alla som brukar läsa min blogg.
Tack för visat intresse.

Idag fick jag läxa! Två stycken.
Läskigt. Nu har det dragit igång på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--