Hektiskt

Har nyss hoppat ur duschen som jag sprang in i direkt efter att jag anlänt hem från Karlstad.
En mycket hektiskt dag idag (LÖNEDAG). Skola, sedan direkt på buss till Karlstad, jag och Johanna sprang runt i massvis med affärer för att hitta det vi var ute efter, hoppade in i bil hem, väl hemma göra sig fin och snart bär det iväg till Line för att partaja lite.

Jag blev jätte sur för jag hittade i princip ingenting av det som jag hade tänkt köpa i Karlstad. Ingenting som var så snyggt som jag ville att det skulle vara åtminstone. Så jag köpte massa andra saker som jag egentligen inte alls har planerat att ha. Men ändå.
Impuls köp är mycket roligare.

STRESS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--