Larmcentral och syster blir rik

Hej o hå, helgen har varit händelserik!

Fredag = fest som tidigare nämnt.
Lördag var jag på kräftskiva uppe på Sirius med herr pojkvän och hans familj. Var riktigt mysigt och kräftorna var goda! Efter en stund skulle jag och Fredrik knata oss hem till mig för att titta på en hyrfilm. På väg dit blev vi distraherade av en gammal dam som inte kunde stå på benen utan hade krupit i flera timmar. Fredrik ringde 112 och vi fick vänta på ambulansen.

Idag har en sanning kommit fram som var minst sagt skräckinjagande och alla är ned välta.
Jag sitter och är - i vanlig ordning - helt oseriös och vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv.
En mycket intressant ståndpunkt.

Vi har även haft ett på tok försenat födelsedags kalas för Charlotte idag. Hon blev rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--