Lördags kväll

Lödags kväll/natt var extremt trevlig och rolig. Vi fick smaka på flera influenser där vi var tillbaka i fjorton års åldern. Men i stora drag hade jag det mycket trevligt. Min och Johannas hemfärd från Bea tog säkert två och en halv timme. Det är inte illa pinkat med tanke på att det bara är ca 2 km.

J & J
Johanna och Johanna. En väldigt rolig bild, i mitt tycke.

Flickor små
Flickorna! Här trängs Bea, Johanna, Johanna och Ida runt soffan för gruppfotografering. Lilla Cina (katten) fick också vara med på ett hörn.

Bea & Ida
Är det inte århundradets skönaste bild, så säg? Bea och Ida svänger loss på dansgolvet och jag lyckats fota just i rättan tid för några snygga posér! För övrigt är klockan inte mer än cirkus nio här. Behövde dom så mycket mer? Neej!

Bealea och johanna
Bea och Johanna försöker se så där drucket söta ut.

Jag och Idadida
De två blondinera klämdes ihop på ett kort. Är vi inte allt för tjusiga, så säg?

Johanna ser tjockis
Måste jag säga att det här var mot slutet av kvällen. Johanna ser inte ut som vanligt, och jag kan inte ta skarpa kort. Ackack. Men kul hade vi.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, alldeles för fina kort. :) Tack för en trevlig kväll. :)

2007-08-20 @ 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--