Mitt glamorösa liv

HELG!!
Äntligen. Denna veckan har faktiskt känts en aníng för lång, så nu när helgen är här är jag den sista som klagar.

Ska gå iväg och fika med Johanna inom en snar framtid. Mycket mysigt.
Hade hoppats på att få se Line, Patricia och kanske en Monika ikväll. Nu när skolan har dragit igång ser man ju knappt skymten av de små liven! Men så blev inte fallet. Line och Patricia med tillhörande pojkvänner skulle iväg till IKEA för att shoppa/kika. Får hålla tummarna för att de kommer tillbaka i rätt okej tid så att de åtminstone hinner säga hej.

Är det något annat hyperintressant/snaskigt/glamouröst/händelserikt som händer i mitt just nu?
Nej. Det är lika stillastående som alltid, måste jag tyvärr erkänna.
Förstår mig inte riktigt på det där... nu är jag sjutton år - var det inte meningen att jag skulle vara hypersnygg, ascool, kändis och att alla killar ville ha mig och alla tjejer ville vara mig i den här åldern? Var det inte det som var meningen?
Nej, tydligen inte. För jag är ju fortfarande tråkig, töntig, icke-kändis, det är en kille som vill ha mig (bättre än ingen, jag erkänner ;)) och jag vet inte en kotte som vill ha mig.
Det är ju meningen att jag ska vara extremt glamourös nu.
När blir jag det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--