Skämma-bort-mig-själv-dag

Den nya veckan har blivit inledd!

Idag blev vi samhällsvetare - samhällsvetare (!) presenterade för släktforskning. Jag tyckte det lät så intressant, så jag gick och hämtade en annan elefant.
Kan knappt vänta med att få sätta igång! Ringde farmor och tog reda på lite mer om hennes mamma, och imorgon ska jag försöka gräva upp lite mer. Wiia, roligt roligt. Förhoppningsvis.

Idag är det en skämma-bort-sig-själv-dag.
Jag har :
1. Ätit riktigt råsnuskig mat från Allé! (En 90 grams cheeseburgare + pommes frites)
2. Införskaffat en splitter ny väska (dock ingen lackad. snyft.)
3. Köpt en ny ögonskugga eftersom jag var gryyyymt trött på alla som jag redan har.
Jag hoppas även på att under kvällen krypa ner i badet tillsammans med en härligt massa skum. Däreftre ska jag smörja in min kropp med den en aning föra dyra bodylotionen som jag köpte under Karlstad trippen tillsammans med Johanna i fredags.
Jovars. Ska det va så ska det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--