Synd om mig

Jag måste fortfarande bita i det sura äpplet och erkänna att jag är enormt inaktiv gällande bloggen. Men det måste medges - det är sommar, och jag jobbar typ JÄMT känns det som! Speciellt när det är fint väder. I dag gassade solen mot vår lilla lucka och jag trodde att jag skulle dö av värmeslag. Det var konstant kö, vi slog intäcktsrekordet och kassapparaten cpade som fan precis innan jag skulle stänga. Allting blev jätte knasigt.

Igår var jag, Ida, Johanna o Idas kompis Emma på gratisbio. Helt okej, för att vara gratis.
NU SKA JAG LÄSA.
(har ni någonsin förr skådat ett så oseriöst blogg inlägg)
((nu har jag läst ut harry potter boken. det gick bra.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--