Systers födelsedag

Idag for min älskade moder iväg till Expert för att lämna in min trasiga kamera (efter några hundra år, men tack ändå för det). Hem kom hon med en splitter ny istället. Jag blev stormförtjust eftersom det var en nyare modell än den jag hade innan. Snart så kommer det troligen att dyka upp vackra bilder som är tagna av denna kamera!

Hipp hipp hurra, idag blir lillasyster tonåring också! Tänk vad tiden går fort. Det känns som om det inte alls var längesedan som jag själv fyllde tretton, och nu är det bara ett drygt halvår kvar tills artonårsdagen.

Jag jobbar och sliter och är allmänt duktig. Drar in pengar så att jag kan köpa min efterlängtade dator!
Jobbar imorgon och är sedan ledig fredag och lördag, vilket ska bli mycket skönt! Därefter jobbar jag tio dagar i sträck. PÄRS! Kommer sakna älskling och vänner hemifrån. Stackars mig. Men pengar kommer jag att tjäna. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--