Behov

Jag vet vad jag behöver.
Jag behöver en stor, stark kille som kan tar hand om mig nu när jag är sjuk. Han ska koka te, ligga och vara söt plus göra italiensk köttfärssås med spaghetti. Det behöver jag just nu. Det får gärna vara några plommontomater i min spaghetti också.

Men har jag en stor, starkt kille som kokar te och ligger och är söt?
Nej.
Har jag en stor, starkt kille som är i lumpen där han blir trakasserad av massa elaka gubbar som tvingar honom att vara där istället för att koka te?
Ja.

(jag är sjuk, neurotisk och uttråkad därav det konstiga inlägget, dessutom så fattar jag inte riktigt vad neurotisk betyder, men visst låter det vackert?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--