Bilder från guldbröllopet

Ojdå. Fotona blev inte alls vidare bra - jag skyller på mamma eftersom det var hon som tog de flesta! Eller så skyller jag helt enkelt på modellerna, eftersom varenda kotte blundar på varenda bild!
Hur som helst, här kommer lite foton sedan guldbröllopet i fredags:
(jag vet, vi ser ut att ha läskigt roligt)

Olle!
Här pratar vi söt! Olle - kusinernas jätte lilla vovve!
Guldbröllop4
Sexysexy! Jag vet att jag ser ganska fejkat glad ut, jag har en tendens till att göra det på foton. Matilda och Charlotte ser mest ut att tycka att jag är typ universums största idiot.. MWAHAH!

Guldbröllop3
Charlotte, faster Ann-Marie och kusin Axel! Visst är Axel söööööt?

Guldbröllop2
Farfar och Mattias som sitter och mesar sig!

Guldbröllop1
Farmor, Erik, Per och pappa. Erik är alltså denne långe kusin som jag i fredags konstaterade att han blivit en liten babe!

middag2
Här är nästan allihopa, förutom farmor, mamma och pappa. Pappa gömde sig bakom Mattias, farmor donade i köket och mamma tog fotot. Visserligen ser vi bara Eriks och farfars bakhuvud, men det är väl trevligt?

middag
Ännu mer matigt!

Ch&Ma
Farfar kan inte gå längre, så dom har flyttat ner deras sovrum till det före detta tvrummet. Det betyder alltså att dom inte har någon soffa i tvrummet, utan bara två sängar. Så vi satt på golvet och tittade på idol utslagningen! Här är Charlotte och Matilda...

Axel&Erik
...
och Axel o Erik!

Kommentarer
Postat av: m

verkligen fräsiga foton du! 8-|

2007-12-02 @ 18:29:01
URL: http://taamilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--