Den knasiga håltimmen

Summering av skoldagen, eller åtminstone summering av håltimmen + Saras söta penntorn!
(Fotona är tagna med mobilen då jag inte hade kameran med mig, och det är därför de är i ruskigt dålig kvalité)

Ing&Blom
Vi satt o spelade kort, och Ingman o Blomqvist kunde inte sluta upp med att fuska hela jävla tiden. Kolla bara på Blomqvist som spanar in Ingmans kort. Jag hittade lite kort som låg på golvet under dom också, dom jävlarna. Fast otroligt söta - det är dom...

Frieri
Sandra blev smått hysterisk på Blomqvist som tog hennes filer till släktforskningen hela tiden, så här försöker hon ta tillbaka dom. Men mitt upp i allt rycker Ingman in, tar Sandras hand och frågar om hon inte vill gifta sig med henne. Jag och Sandra skrattade. Mycket.

Ing&Blom
Blomqvist hade några hundra kilo små godisar i fickan som vi fick hela tiden. Han är ju en pojke på bara sjutton år, och är därmed ganska busig och svår att hålla tyst. Här tar han godispappret av godisen och blåser på kanten så att det låter som fan. Ingman försöker duktigt apa efter.

Ingman
Ingman har jätte kul. Åt något smart, troligen.

penntorn
Så här jättefin var Saras penntorn på franskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--