Favorit onsdag tillsammans med Bonde söker fru tankar

Idag är det min dag under veckan.
Jag har liksom någon slags förkärlek till onsdagar. Onsdag är en bra dag. Man är då närmare den helg som kommer än den som har varit, och allting känns en smulare lättare när onsdagen är här. Visserligen slår den inte toppen fredag & lördag, men onsdag är ändå en ganska skön dag.
Jag gillar onsdagar.

Nu ska jag titta på myyys Bonde söker fru!
Vem får vem? Vem faller i tårar? Blir gotländskan lika rosenrasande som jag tror när Anders väljer den andra tjejen istället?
Är Karl Petter så dum att han tar den stora, korkade tjejen istället för den lilla, nätta söta?
Hur ledsen kommer Lena att bli när hon inser att Fredrik har utnyttjat henne för att städa svinstian?
Har Susanne insett att Per Inge (Yngve?) är en mycket bättre kille än han den andra?

(Fördomsfull? Vem? Jag!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--