Fredagens håltimma

I fredags när vi hade håltimme så knatade jag, Emma och Karin ut på "stadens" gator för att hitta någonting som Karin kunde ha på sig då hon skulle på bröllop imorgon.

Mr Big
Det hela började undet historielektionen där vi så flitigt satt och arbetade. I slavarnas (de som arbetar med slavieret) hittade vi den här mycket vackra bilden. Det här kallar jag för Mr Big!
Paljettväska
Vi gick till Lindex där Karin provade en massa kläder. Jag bestämde att Karin skulle ha denna gudomlighet!
Dammsugare
Sedan gick vi och fikade! De hade konstiga dammsugare på Nyfiket, visst är de söta? :)

(än en gång så hade jag inte min kamera med mig, utan bilderna är tagna med mobilen och därmed i ganska dålig kvalité, får be om ursäkt för detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--